سایت اینترنتی اهله

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

رژ گونه دوسه شماره 59

خرید رژ گونه دوسه شماره 59 


قیمت : 70600 تومان


برند : doucce


خرید پستی رژ گونه دوسه شماره 59 


قیمت رژ گونه دوسه شماره 59 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



رژ گونه دوسه شماره 59


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


رژگونه مگنت دوسه با تن رنگی کاملا طبیعی به نظر می آید و می توانید بین آن ها فرمول رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و به تنهایی یا ترکیبی استفاده کنید.

این محصول که پس از نمونه موفق رژ گونه دوسه تولید شده است، دارای پودر نرم و ابریشمی است که به راحتی روی پوست می نشیند و یک برق طبیعی و بسیار زیبا برای تمامی انواع پوست ایجاد می کند.

ترکیب دو نوع مات و براق رژگونه مگنت هیچ ایرادی از خود به جا نمی گذارد و تنها چیزی که قابل مشاهده است گونه ای برجسته و طبیعی است.

برای بیشتر به چشم آمدن می توانید مقدار بیشتری استفاده کنید؛ اما برای طبیعی به نظر آمدن نیز می توانید مقدار کمی به روی گونه بگذارید.


 



تصاویر بیشتر


 



رژ گونه دوسه شماره 59




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید رژ گونه دوسه شماره 59 ارزان , رژ گونه دوسه شماره 59 با قیمت ارزان , خرید doucce ارزان , doucce با قیمت ارزان , خرید پستی رژ گونه دوسه شماره 59 ,خرید اینترنتی رژ گونه دوسه شماره 59, خرید رژ گونه دوسه شماره 59 با قیمت 70600 ,خرید رژ گونه دوسه شماره 59 فقط 70600 ,خرید doucce رژ گونه دوسه شماره 59 ,خرید doucce با قیمت 70600,kharid رژ گونه دوسه شماره 59, gheymat رژ گونه دوسه شماره 59  


قناری

  • Oheloe Oheloe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی